Sämst

2010-12-02 / 19:47:36


Mjo, jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera, men..

  • Jag har haft väldigt mycket att göra angående skolan
  • Jag har haft väldigt mycket att göra angående mitt rum
  • Personliga skäl

Men nu ska jag försöka fixa det här! Någon gång i helgen ska jag försöka få med mig någon ut och fota. Sen ska jag försöka mig på att göra en vinterdesign.
Nu ska jag skriva klart min svenska-berättelse (fantasy, så det kommer självklart ta sin tid), sen ska jag försöka lära mig lite av so:n och efter det ska jag duscha, tvätta ansiktet och kolla på Hellenius Hörna, sen ska jag nog fanimej sova! Somnade dock halv 11 igår och sov till 10 idag, men känner mig fortfarande trött..
Nej, nu väntar svenskan, puss och kram!

Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©