Humör

2010-11-27 / 20:53:04

ph: jag igår

Igår var jag inte riktigt på rätt humör för att blogga. Men just nu är humöret på topp! Sitter och sjunger haha.
Snart ska jag gå ner och duscha Hugo, sen gör jag mig iordning och lägger mig med en godisskål och tittar på Twilight. Nästa vecka kommer ju Eclipse ut (!!)
Imorgon åker jag ner till badhuset vid halv 9, för det är tävling. Trevlans! Får väl se om jag slänger iväg ett litet sms-inlägg. Efter det ska jag och min lilla familj ner på skyltsöndag, eftersom min syster är hemma så ska det bli lite extra trevligt. Sen fortsätter vi mot Örebro, släpper av Lina vid bussen och kanske shoppar lite. Alltså kommer jag ha fullt upp och kanske uppdaterar lite genom mobilen.
Nu ska jag fortsätta sjunga.

xoxo
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©