sunday

2010-11-21 / 18:56:54

Har inte uppdaterat på hela helgen, även fast det känns som att jag har bott framför datorn.
Idag har det iallafall varit en såndär seg söndag. Vaknade och bara gjorde ingenting. Åkte ner till badhuset och tränade mina småbarn men hoppade min egna träningen.
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen ska jag börja med svenskan.
Dessutom har jag tappat en av de här vita sakerna som sitter på hörlurarna. Inte bra, hur ska jag nu kunna lyssna på musik? Funderar på att rota igenom hela väskan eller hela rummet. Väskan lät bäst. Men jag vet iallafall att jag fick extra med när jag köpte dem. Äsch, det kanske blir rummet iallafall.

Det går inte att ladda upp bilder heller. Den här gången är det något fel på blogg.se.

Tråkigt inlägg. Puss

Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©