bra start

2011-06-12 / 23:31:19


En bra start på sommarlovet med två superfina vänner. Jag och Sara gjorde en liten tjejkväll för Moa igår, då vi firade henne eftersom hon fyllde år (för jättelängesen, men det har inte blivit av ännu). Så vi grillade och hade det riktigt mysigt här hemma.
Idag då? När de hade åkt slängde jag mig i soffan trots det fina vädret. Men det var klart värt det. Har badat lite, letat tatueringar (tror jag har bestämt mig nu, nästan!!) och bara tagit det lugnt. Imorgon ska jag nog bara ligga ute vid poolen om det är fint väder. Om inte, får väl se om jag tar en liten tur ner på stan bara och käkar med någon kompis. Men nu ska jag sova i alla fall. Är alldeles för trött för att sitta här och inte göra något alls. Långt inlägg blev det också, men ni får väl stå ut!
Godnatt!
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©