+ jag har lurat mig själv för många gånger nu

2011-09-30 / 22:51:21

JAG BLIR SÅ ARG. JAG HAR SÅN LUST ATT FOTA. men jag är för trött. döda mig någon.

Har haft en myskväll ikväll, själv dock. Inte så mysigt heller dessvärre. Ligger inte ens skönt. Nu ska jag ta bort sminket och starta en film tror jag. Sova lite och vara pigg imorgon. Då ska jag ta bussen till Kopparberg och möta upp Ebba där. Så ska vi gå och kika runt på/i (vad säger man) alla stånd och leta efter vantar. Kommer säkert äta en del munkar också. Sen ska vi åka lite karuseller (hoppas jag) innan vi tar bussen hem och har myskväll här hemma. På söndag tar hon bussen tillbaka till Eskilstuna! Då ska jag träna och på måndag har jag studiedag. Då kanske jag och Sara skulle fota? Pratade om det förut men jag vet inte. JAG ska i alla fall fota då, för här hemma behövs det fyllas på med massa bilder. Nu ska jag sova tror jag. Usch och fy vad trött jag är. Godnatt ♥
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©