//water

2011-09-15 / 15:10:14

Hej på er! Sorry för ännu en vecka med skapligt kass uppdatering. Ligger i sängen för tillfället. Har nyss skrivit en filmanalys på filmen Allt för min Syster, den är dock inte riktigt klar ännu, men jag har kommit en bra bit i alla fall. Snart kommer mamma förbi och hämtar upp mig och vi åker upp till mormor som fyller år idag ♥
Efter det åker jag raka vägen ner till badhuset och är tränare i en timme.
Imorgon är det morgonträning och sen Lindemarken på eftermiddagen, tivoli på kvällen! Gött mos. Ska vila upp mig ordentligt genom att lägga mig tidigt ikväll för på lördag ska jag upp tidigt igen. Då bär det av in mot Örebro för utbildning på Gustavsvik. På söndag är det tävling.
Ha en bra torsdag sötisar!
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©