breakfast

2012-07-02 / 13:50:05
En god frukost jag åt för ett par dagar sedan. 
 
Funderar på att starta en helt ny blogg. Eftersom det är så himla mycket krångel med den här. Jag menar, menyn har hoppat ner, hela inläggen syns inte, kategorierna fungerar inte osv. Jag har tagit hjälp av en jätteduktig vän eftersom jag inte är så bra på det här själv, men hon visste inte heller. Jag har mailat blogg.se och frågat och de skriver att jag ska titta igenom alla inlägg var för sig. Jag har en massa inlägg ju och detta har jag varken tid eller tålamod till. Så därför funderar jag på att starta en ny. Det som är synd är ju att jag blir av med allt om jag tar bort den här bloggen. (fast kategorierna funkar ju ändå inte) Och om jag bara byter blogg så kommer jag förmodligen tappa ett par läsare på det. Men jag ska fundera ett tag till.
 
Har förresten fått hem upp den nya sängen nu! Superskönt. Även fast gaveln var sönder. Men får ha endast madrassen på golvet ett tag till. Älskar nytt!
 
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©