När jag har tråkigt..

2010-09-03 / 13:08:32
Du heter: Lisa

Smeknamn:
Har egentligen inget smeknamn :)

Låt som när du är ledsen sörjer till:
No sound but the wind - Editors

Beroende av:
Mina vänner, helt klart!

Hur imponerar man på dig?
Jag blir inte impad så lätt ! Men såklart kan man ju säga något eller göra något :)

Var bor du?
Några mil utanför Örebro.

Trivs du där?
Jadå, en liiten, men väldigt mysig stad !

Antal timmar sömn inatt: 9 timmar !

Brukar du komma i tid: Oftast ja, men det händer väl alla att det blir lite senare någon gång? :)

Hur känner du dig nu:
Sjuk...

Vanligaste färg på dina kläder:
Allt möjligt! Öppnar man min garderob ser man där kläder från från vitt till svart och allt därimellan!

Vad saknar du:
London-resan med min familj och mina kusiner ♥

Favorit dryck på morgonen: Varm choklad, riktig choklad, ni vet sådan där i kastrull med kakao :) 

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Helt olika beroende på humör och dag.

Sysslar du med någon idrott: Ja, jag simmar och dansar ♥

Är du nöjd med ditt liv: Har underbara vänner och familj ♥

Vad gör du i morgon:
Imorgon kommer en vän hit och vi ska laga god mat och kolla på film ! :)

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Som jag har skrivit förut - jag har underbara vänner !♥

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
 Då brukar jag ringa mormor. 

När grät du senast: Nyss, för ett tag sen :)

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
 Ta med min familj och mina vänner på en resa någonstans ! 

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller saft.



Hoppas ni fick reda på något ni inte redan visste! 
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©