TIDSINSTÄLLT - 20 saker ni (kanske) inte visste om mig

2011-07-13 / 18:40:00
♥ Jag är ganska kort. (1.60) Men har ändå växt riktigt mycket på senaste tiden.
♥ Jag är inte speciellt rädd när jag kollar på skräckfilmer (bara lite), men blir dock jätterädd efteråt - även om den inte var speciellt läskig. Har också jättelätt för att skrämma upp mig själv.
♥ Jag har aldrig gillat prinsessor särskilt mycket och har inte sett klassiska filmer som Askungen, Törnrosa eller Pocahontas.
♥ Jag älskar att åka karuseller. Kan åka hur mycket som helst. Har dessutom aldrig varit åksjuk. (inte vad jag kommer ihåg i alla fall)
♥ Jag har bara flugit utomlands två gånger och det var förra sommaren.
♥ Jag har ganska stor (inte jättestor) släkt, dock så bor över hälften och alla på pappas sida i andra städer.
♥ Jag hatar insekter och sniglar. De får mig att skrika. Och det är ingen fjortissnack här utan de äcklar mig på riktigt.
♥ Jag gör en lista på saker jag ska göra innan jag dör. (som ni förresten kommer få se nu i veckan)
♥ Jag har spelat piano i en massa år men slutade förra året för jag tyckte att jag inte hade tid. (ångrar mig nästan)
♥ Jag gick på rytmisk gymnastik när jag var liten. Slutade dock när alla andra slutade och har nu gått från "vig som en kokt spaghetti" till "stel som ett kylskåp". (ångrar mig verkligen!)
♥ Jag älskar att göra folk glada när de varit ledsna och jag har hört ett par gånger att jag borde bli psykolog. (dock på skoj. hoppas jag. absolut ingenting jag vill göra!) Något av det bästa jag vet är också att få folk att skratta!
♥ Jag är ganska ordentlig av mig. (även om det inte syns i mitt rum) Men om det blir för stökigt så måste jag i alla fall hänga upp kläder och liknande ordentligt på soffkanten innan jag går och lägger mig. Hehe.
♥ Jag är ganska blyg. Men när jag väl har lärt känna personen kan jag vara hur galen som helst.
♥ Jag älskar att skämma ut mig själv. Lägga ut bilder där jag ser helt galen ut eller ladda upp en video där jag gör något crazy. Att gå runt på semestern (där ingen vet vem man är) och bara vara så galen så att alla nästan kollar på en är hur kul som helst. Sen kan man ligga och skratta åt det med en kompis hur länge som helst. Hihi.
♥ Alla vrider nästan på varmare vatten osv när de duschar. Dock inte jag (gjorde det förut), men vrider nu så att det blir kallare. När jag går ur duschen är vattnet nästan iskallt.
♥ Jag drömmer inte om att få flytta utomlands osv. Men jag vill resa väldigt mycket och bara ha en liten ljus lägenhet i typ Stockholm eller Göteborg.
♥ Jag älskar citron och andra sura saker. Kan skära upp en citron och bara sitta och äta.
♥ Jag älskar julafton och födelsedagar. Inte på det sättet så att jag ligger uppe på nätterna och väntar på att det ska bli morgon, men jag älskar att öppna presenter och skriver fortfarande milslånga önskelistor, för det är kul.
♥ Jag får panik om jag sover längre till 10 på sommarlovet, bara för att det känns som att jag missar massa soltimmar då. Det längsta jag har sovit är dock till halv 3, då blev jag väckt. Hade t o m gått och lagt mig runt halv 11 dagen innan för jag var så trött.
♥ Jag föredrar (okej, inte alltid, ibland är jag väldigt peppad och taggad på att gå ut) oftast att bara ligga hemma och sola eller titta på film eller bara ta det lugnt. Gärna med vänner. (är en riktigt soffliggare) Men älskar också att gå ner på stan och äta glass, åka och shoppa eller ha sena utekvällar med en massa vänner.


Såhär galen kan jag vara.... x100
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©