Förlåt !

2010-09-12 / 12:32:00



Som ni kanske märkte så uppdaterade jag ingenting mer igår.. eller på hela helgen.
Men i fredags direkt efter att jag slutat åkte jag in till Örebro och kollade på bio [kommer ett inlägg om det senare]
När jag sen kommer hem från det var jag så trött så jag gick och lade mig vid klockan 11.
Igår hade jag tid på dagen, men då vet jag inte varför det inte blev så. Men sen hoppade jag in i duschen och när jag kom ut därifrån hade vi främmande. De stannade till klockan 12 och då somnade jag på studs. Vet inte varför jag är så trött? Kanske beror på förkylningen jag hade förra veckan som fortfarande sitter i..
Men idag har jag iallafall planerat att lägga upp 3-4 inlägg innan jag åker ner till badhuset.
Blev ett långt inlägg, men nu har ni iallafall fått förklaringen.


xoxo

Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©