S L A P P D A G

2011-04-02 / 21:18:14

Har varit en riktig slappdag idag.

Igår när jag precis skulle gå och lägga mig, började jag blöda näsblod. (har ju vart sjuk hela veckan och är fortfarande inte frisk, så det är väl därför)
Så jag fick sitta där och torka blod ett ex antal minuter.
Sen vaknade jag mitt i natten och mådde inge bra. Så jag gick upp och tog en alvedon och sen låg jag och läste. Jag var alltså vaken drygt en timme i natt.
Vaknade alltså inte förens klockan 11, sen har jag legat och degat i soffan, och helt plötsligt var klockan 5. Jag vet inte vart dagen har tagit vägen hehe....
Men imorgon ska jag försöka göra något av dagen. Blir väl troligen att plugga och fotografera, eftersom jag har träning klockan 3. Men det är ju trevligt det också.........
Nu ska jag fortsätta skriva lite svenska och sen ska jag gå ner och titta lite på tv tillsammans med mamma och pappa.
Puss ♥

äckligt och långt inlägg hehe. vet inte varför jag skrev allt det här. tvångstankar
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©