skapligt trött

2011-08-09 / 22:56:36

Funderar på om jag ska starta filmen eller om jag ska göra det imorgon istället. Hörde att mamma och Lina också ville se den.
Gick iallafall in en sväng till grannarna och åt väldigt god rabarberpaj. Kollade på Allsång på Skansen och hade det trevligt. Synd bara att inte Wilma och Amalia också var där.
Men nu ska jag nog gå ner och göra mig iordning så att jag kan lägga mig. Kan ju faktiskt fortfarande ligga och trixa lite på datorn och läsa ett par kapitel innan jag somnar. Ska kolla lite på bloggtrafik och sen möjligtvis fundera lite på en ordentlig header och planera lite till Fredag då jag ska fota Emma. Fortsätta prata med fina vänner och bara ta det lugnt ett tag. Himla skönt. Godnatt!
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©