bra helg, bra vänner

2011-12-18 / 21:10:08


En bild på de fina vänner jag umgåtts med hela helgen. Började redan i fredags. De sov här till lördag, då vi skulle fota. Men det slutade med att vi mest bara stod framför kameran i hallen och såg fula ut. Imorse kom Edla hit igen. Vi åkte ner till badhuset och hade lucia med simningen. Söta små tärnor och tomtar.
Ingen söndagsångest idag. Skön vecka framför mig.
Längtar till torsdag, då får jag städa. Älskar nystädade rum, nybäddad säng och julstöket två dagar innan julafton.
Nu ska jag snart hoppa i pyjamasen och gå och lägga mig. Börjar bli trött och vill inte bli sådär übertrött som man kan bli. Imorgon ska jag ta en stor, fet sovmorgon, börjar klockan 10.
På torsdag får jag jullov. Älskade, underbara, välbehövda jullov. Det förtjänar jag, det har varit en jobbig termin med mycket plugg och mycket träningar.
Livet är bra.
Peace out.

Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©