MITT 2011

2011-12-31 / 23:59:00

JANUARI började med en väldigt bra nyårsafton ute i Snuggan. Kom därefter på att jag ville börja fota ordentligt och testade på Anna. Började sen fota Ebba och Anna för att lära mig. Var på tjejkväll hos Moa och älskade livet lite. Åkte till The Studio i Västerås och blev fotograferad. Upptäckte då att jag verkligen ville stå bakom kameran, inte framför.



FEBRUARI var en såndär vanlig månad. Hände ingenting, livet bara rullade på. Hittade en vän som var lika puckad som mig och gjorde ett par kalender-framsidor.


I MARS fyllde jag 15. Min syster fyllde år. Födelsedagar hela Mars, känns det som. Fick en blixt. Började fotafota. Inget annat hände. Skolan bara var.



APRIL. Kom på att jag ville tatuera mig. Leta tatueringar dag som natt, men hittade ingen som egentligen passade mig. Letar fortfarande. Saknade alla i min släkt (nästan), ville ha folk runt om mig. Mådde bra.


MAJ. Blev bättre kompis med Anna. Blev riktigt bra kompis med henne, faktiskt. Allt var bra. Det var nästan sommar.






JUNI. Var skolavslutningar, gick ut 8:an. Sommarlov, började fota seriösa och mer. Det var sommar. Allt var bra. Tog vara på tiden, träffade mina fina, underbara vänner och var väldigt spontan.




I JULI var jag knappt hemma något. Åkte till Sportscamp. Hade världens bästa vecka som sent kommer glömmas. En massa träningar, roliga människor och massa skratt. Men framförallt människor som var übersnälla och aldrig kommer glömmas! Åkte vidare direkt till Öland efter det. Med Wilma och Amalia kan det inte gå fel. Relativt bra väder och riktigt kul.





I AUGUSTI började jag med ett simläger i Skara. Började satsa på simningen och började träna dubbelt så mycket som förut. Tog mina första "utrustningsbilder" och ville bara fota hela tiden! Började 9:an och skolan fortsatte precis som förut.


I SEPTEMBER fick mina kusiner ännu en valpkulle. Kärade ner mig i nakenpojken, som tyvärr blev såld. Sedan dess har jag börjat funderat på ännu en vovve!


OKTOBER. Tråkig månad då det inte hände någonting. Hade mycket i skolan, om jag inte minns fel. Fick ett ryck under hösten och slutade sminka mig helt. Detta höll på fram till julafton. Skönt.



NOVEMBER. Kallt, blött och tråkigt. Fotade min kusin (roligaste fotografering någonsin tror jag!!!) och fotade min syster när hon dansade. Lite sånt.


DECEMBER till slut. Lucia med simningen, var dock inte med i tåget i år. Hjälpte till med ljusen, fotade och lite sådant istället. Julafton, nyårsafton och allt det där. Stockholmsresa med Anna. Bra månad. Dock ingen bloggning. (lovar er att ni får bilderna 2012)


2012: Rätt mycket som händer. Kan inte säga mer än så. Det visar sig. Detta ska bli ett bra år.

HA ETT RIKTIGT ASBRA 2012 NU ALLA FINA!!!! ♥
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©