Hej på er! Måste tyvärr erkänna att jag in...

2011-07-09 / 23:54:15

Hej på er! Måste tyvärr erkänna att jag inte har haft någon tid alls över till att blogga idag, så jag har inte kunnat gjort de sista tidsinställda. Alltså: de närmsta tre veckorna har jag fixat tidsinställda inlägg varje dag förutom tre. Kan ju även blogga från mobilen, men något mer än så blir det inte. Annars då? Ligger i sängen (som just nu är soffan nere i vardagsrummet eftersom det är för varmt uppe hos mig) och ska snart sova. Imorgon ska jag upp runt sju och cirkus halv 9 rullar vi iväg mot Norrköping. Idag då? Ebba och hennes familj stannade till ungefär 5 (?) och sen har jag bara sprungit runt och packat som en galning här hemma. Tror dock att jag har fått med mig allting (i alla fall det viktigaste) så det bör gå bra. Nu ska jag gå och plåstra om mina tummar som är jätte skavsåriga pga gräsklipparen och sen ska jag gå på dejt med kudden. Detta blev ett väldans långt inlägg, men jag var på lite skrivhumör. Puss och godnatt och allt som alla skriver. Tjing!

Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©