TIDSINSTÄLLT- storleken på bilderna

2011-07-10 / 19:51:00
Som ni kanske har märkt så har jag ändrat storleken på bilderna här i bloggen. Har lite svårt att bestämma mig bara (som vanligt).


minsta bildstorleken (den jag alltid haft) tycker bilderna blir lite små med den.

den mellersta bildstorleken (om man säger så?) inget fel på den, men...

den största tycker jag blir absolut finast eftersom man ser exakt hela bilden. stort också. men. den är ju lite för stor så den liksom "sticker ut över kanten" eller hur man ska uttrycka sig.

Så min fråga. Vilken av bilderna tycker ni blir bäst att titta på? Tycker ni att det gör något att bilden "sticker ut lite över kanten"?

Frågar er just därför att det är ni som ska titta på bilderna, och inte jag!
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©