Det här är ett inlägg där jag förklarar va...

2011-09-10 / 23:17:16

Det här är ett inlägg där jag förklarar varför jag inte uppdaterat denna helg. Fredags? Skulle ut till Emma och fotografera henne. Helt plötsligt (bara poff (det var superfint väder först)) så började det hagla och åska och blixtra. I och med att det var flod utanför ytterdörren så hoppade vi den fotograferingen. Datorn var avstängd, låg hemma och myste med Wilma och Amalia framför Desperate Housewives. Idag då? Vaknade med en hejdundrande förkylning. Halsen värkte och näsan rann. Kämpade mig in till IKEA med mamma och pappa och under dagen har huvudvärken kommit på besök. Och stannat dessutom. Fick i alla fall med mig ganska mycket bra saker hem så det var en behövlig resa. Wilma och jag har suttit och glott på Desperate idag också, fram till någon timme sedan ungefär. Imorgon? Ska städa rummet ordentligt och ställa in de nya inköpen (fota de också). Efter det ska jag (om förkylningen stannar) pina mig ner till träningen (annars går jag ner med glädje) och vara tränare och efter det försöka träna. Bara ta det lugnt på kvällen. Ta en massa nässpray och hoppas få sova hela natten och vara pigg på måndag. Annars då? Ligger i sängen och ska försöka sova. Halsen och huvudet dödar mig. Är förlamad i hela kroppen (nej inte på riktigt). Ska sluta klaga nu och sova. Sova ut imorgon. Känns bra att släcka lampan nu. Godnatt

Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©