jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

2011-09-17 / 21:11:27


random bild

Sitter och pluggar för fulla muggar. Upptäckte sådär helt plötsligt att jag hade ganska mycket plugg att ta itu med.
Imorgon har jag sovmorgon vilket är riktigt gött. Men jag ska nog ändå snart gå och lägga mig så att jag orkar gå upp imorgon. Tänkte bara visa att jag lever. Idag har jag jag tävlat. Det gick ganska bra, även fast jag möjligtvis har bihålsinflammation, inte lika gött. Så jag ska sova bort sjukdomen tillsammans med fullt av nässpray. Nu ska jag skriva lite på min filmanalys och sen ska jag bara göra mig redo för att redovisa SO:n och svara på några frågor i svenskan innan jag lägger mig. Men säger godnatt redan nu och stänger av datorn så jag får något gjort. Godnatt

Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©