söndag sunday dimanche

2012-02-19 / 21:37:49


Har haft en fullspäckad vecka så det är därför jag inte har bloggat någonting. Har som vanligt pluggat i veckan. Pluggade sönder till ett prov i fredags, men på lektionen innan provet satt jag illamående och skakade. Trodde jag skulle dö eller så, så det var bara att pallra sig hem. Så fort jag kom hem somnade jag nästan. Mådde inte så speciellt bra när jag vaknade heller, men min farbror och hans sambo skulle komma hit från Eskilstuna och sen skulle vi ut till Kävesta för att titta på Lina. Superduktiga är de där ute! Danserna var awesome.
Igår var vi ute någonstans (vet inte riktigt vad det heter, men ute i någon by ett par minuter härifrån) och ät trerätters-middag. Jättegott och jättetrevligt.
Idag har jag tagit det lugnt och slappat + varit tränare. Nu tittar jag på Wallander med mamma och bestämde mig precis för att blogga bra hädanefter.
Imorgon ska jag ha en bra-och-ha-dag då jag bland annat ska åka ner på stan och göra ett par ärenden, klippa mig och jobba på bion. Välbehövligt.
Kram

Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©