VALENTINE'S DAY

2012-02-14 / 22:10:34

Hello ni fina! Idag har jag varit ganska mycket upptagen med annat (precis som många andra dagar), så därför har jag inte ens hunnit köra på en liten alla-hjärtans-dag-hälsning! Har haft alla hjärtans-dag all by myself idag, i alla fall nästan och det är också mysigt.
Direkt efter skolan åkte jag och pappa ner på stan och köpte tårta. Vi åkte upp till mormor där mamma var och så filade vi fyra. Nomnom. Det var jättemysigt. På väg ner till träningen bad jag pappa svänga förbi hos Moa som låg hemma och var sjuk. Så idag var hon värd lite mums-mums så det fick hon utav mig. Sen tränade jag och bastade tillsammans med bästa! Gick och la mig för cirkus en halvtimme sen för att hinna läsa igenom CHIC-tidningen som jag fick utav mamma imorse utan att stressa. Bästa mamma! Nu ska jag fortsätta läsa lite (egentligen behöver jag läsa både svenska och hemkunskap MEN det är ju trotsallt alla hjärtans-dag hehe) och sen ska jag sova. Imorgon ska vi ner till Lindeskolan och lyssna på Mietek. Skriver möjligtvis mer om det imorgon! Hoppas alla ni underbara har haft en super dag. Kärlek till er <3

Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©