2012.01.28

2012-01-28 / 00:27:50

mina fina♥

Nu är jag så trött så jag snart svimmar av. Har hittat en del bra saker till både badrummet och rummet så jag är nöjd. Har även hunnit med att redigera ett par bilder, uppdaterat mig på allt jag missat under veckan, rensat mina bilder och skrivit på ett par grejer på min önskelista, hehe. Så nu kan jag sova gott i natt!
Imorgon ska jag förhoppningsvis (bestämmer hostan, huvudvärken och halsontet) hinna med ett par välbehövliga saker. Bland annat städa, plugga och blogga.
Zandra har även frågat om ett par bilder på Hugo, och när jag märkte att jag inte hade några bra så bestämde jag mig för att fota honom. Så imorgon ska det duschas, kammas och gås på långpromenad tillsammans med kameran. Hoppas ni får en jättebra lördag ifall jag blir liggandes utan datorn imorgon! Godnatt
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©