LONG TIME NO SEE

2012-01-31 / 21:39:10

Hej ni fina! Kändes som att det var ett tag sen jag uppdaterade. Skolan har fortsatt som vanligt efter en vecka liggandes. Har dock jättemycket att göra nu, så fick skippa träningen idag och skrivit på son och räknat matte. Tror jag har suttit i typ 5 timmar nu. Så nu är jag absolut värd en lång dusch och att få gå och lägga mig, är så trött i huvudet. Imorgon ska jag plugga på lite till och sen ska jag träna som vanligt. Kommer hem sent efter träningen, för vi har möte efteråt. Så med det ville jag säga att jag kanske inte uppdaterar imorgon heller. Dock måste jag starta datorn imorgon, så det visar sig väl om tiden och orken finns! Men men, ha en bra kväll och onsdag och fram tills vi hörs igen och sov gott!

Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©