today's

2012-01-21 / 23:43:40




Idag har jag:

  • Sovit relativt länge
  • Ätit en stor frukost
  • Legat i sängen med datorn
  • Gjort en ny spellista på spotify
  • Skrivit klart min bucketlist (än så länge)
  • Gått en promenad
  • Ätit våfflor
  • Än en gång legat i sängen med datorn
  • Spelat wordfeud
  • Kollat bloggar
  • Redigerad bilder
  • Gått ner med tvätt
  • Uppdaterat facebook 25792043262 gånger
  • Duschat
  • Kollat på gladiatorerna
  • Legat i sängen lite mer

Nu ska jag göra något av den här tråkiga dagen genom att äta lite yoghurt och gå och lägga mig. I sängen. Imorgon ska jag först ut på långpromenad med Hugo och fota honom, sen ska jag tävla och imorgon-kväll ska jag jobba på bion. The girl with the dragon tattoo är det som går, så ska nog stanna och kika på den. Känner på mig att imorgon blir en bra dag. Eller nej, jag är förkyld. Godnatt

Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©