wonderful

2012-07-04 / 00:16:23
En väldigt ful, oseriös och relativt gammal bild jag hittade bland massa mappar ibland bilderna på datorn. Tror inte jag har visat er den. 
 
Hej ni fina! Idag tog jag lång sovmorgon ända till halv 12. Solade ett tag och sen hoppade jag in i duschen för att sedan gå med mamma och Lina ner på stan för baguette, glass och godisätande på 37:an. Sen kom Anna hit. Vi jobbade och kollade efter det på bion. Spiderman. Älskade spiderman. Älskade film. Den var så jäkla bra!
Nu har jag brutalont i huvudet så jag ska släcka och lägga mig. Det här var ett sånt här tråkigt inlägg (idag har jag gjort: och så rabblar man upp i text). Men ibland får det bli så. Har faktiskt gjort en ny blogg också, men förstår ingenting av designgrejerna och så sen de ändrade blogg.se så jag länkar den nog inte innan den är helt klar. Puss och kram och godnatt och sovgott.
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©