lugn och skön dag, minst sagt

2012-06-26 / 21:28:22
Idag har det varit en lugn och skön dag. Utan att jag har sovit bort hela dagen. Gick upp i god tid och har bara tagit det lugnt. Har gått runt helt osminkad, med slappa kläder och bara en slarvig tofs på huvudet. Såna här dagar behövs verkligen också. Såna dagar då man hinner med att göra saker som man inte hinner i vanliga fall. Har tittat lite på big brother, uppdaterat min mobil och när den laddade läste jag ut en hel bok. Ända från början till slut, helt sjukt. Vad mina vänner inte vet heter den och den var riktigt riktigt bra. Inte så mycket text dock, men en riktigt mysig regnig-dag-bok. Nu är jag glad för min mobil är uppdaterad också och ingenting försvann, förutom alla appar. Men de skulle ändå rensas och nu är det dags för lite nytt i phonen. Idag ska nog jag och pappa också beställa en ny simväska och kanske en ny plast till min mobil. Därför är jag lycklig. Imorgon har jag planer. Puss och kram
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©