jeudi

2012-03-08 / 21:23:37

Här får ni en söt (haha) bild på mig och Alma. Ska berätta att jag inte har haft orken att lägga ner tid på bloggen riktigt. Har varit supertrött på alla sätt och vis och har haft en massa och göra på alla ställen. Därför har jag inte haft den orken. Ska inte säga att jag inte har haft tiden, för det har jag nog faktiskt. Men jag har helt enkelt inte orkat. Jag fick lov att ta ett tag till att vila upp mig och bara fokusera på det viktigaste just nu. Nu har jag röjt undan det mesta och börjar må bättre, så jag ska försöka ta tag i allt det här med vad blogg stavas just nu. Helgen kommer bli supermys. Ska vara hemma hela fredagkväll och sova och på lördag ska jag få sova ut och på kvällen ska jag till Moa på tjejkväll. Känns perfekt. Nu ska jag gå och lägga mig, för jag är trött. Känns bra. Godnatt
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©