VÅRDAG

2012-03-21 / 21:49:29

Hola amigos! Här har ni en mindre fin (eh, mycket mindre fin) bild på mig. Måste ta ett par nya bilder snart, för just nu har jag inga alls. Usch.
Har inte uppdaterar på hur.länge.som.helst men det gör egentligen ingenting, för jag har ändå inte haft något intressant att skriva så då skulle det bara bli väldigt, väldigt tråkigt.
Igår var jag och dansade i storå vilket vara mycket roligt (konstigt nog!) och idag hade jag studiedag. Vaknade rätt tidigt och gick ut med Hugo på en mysig morgonpromenad. Det var så galet varmt ute! Redan klockan 9 var jag påklädd och klar så då bestämde jag mig för att unna mig en mysdag all by myself. Har tittat på inspelade program som jag missat dessa två veckor då jag har haft fullt upp och checkat av ett par bilder som skulle in på datorn och redigeras. Känns ganska skönt nu. Sen har jag varit på biomöte och tränat. Imorgon är det skola som vanligt men det gör inte heller någonting egentligen, för snart är det helg och det ska bli skönt. Plus att det är vår och det syns på alla! Glädje.
Usch vilket tråkigt inlägg detta blev, men behövde skriva av mig lite. Ha det bra och så hörs vi imorgon eller på fredag. Pussar och kramar!
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©