MAMMA

2012-05-27 / 19:27:12
Det här är världens finaste och bästaste mamma. Tack för att du alltid finns där och alltid är underbar! love

Hola amigos. Idag har varit en rätt bra dag. Det är mors dag (ingen har missat va) och igår vann Loreen hela skiten nere i Baku (ingen har väl missat de heller)! Har tränat imorse och sen åkte jag och ma famille upp till mes cousins för lite mys med valparna, klippning av vår egna treåring och lite mat. Mysigt. Nu har jag checkat av lite skolarbete och efter denna kemiuppgift är klar är jag klar för det här året! Wohooo!
Nu hoppas jag på att maten snart blir klar, att jag ska få lite inspiration till att blogga och fota, att de sista veckorna i skolan går snabbt, att jag får min skolavslutningsklänning snart, att jag hittar ett par skor imorgon och att jag och mina fina fina vänner får en bra dag i la/le capital imorgon!
Ha det fint vänner. Puss och kram
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©