söndagsvärme och lite plugg

2012-05-20 / 18:34:17
Hej fina och brunbrända vänner!
Idag har det varit en såndär skön söndag utan söndagsångest och med mycket varmt väder och massa göra-grejer överstökat. Åkte ner till badhuset redan halv 10 imorse och drog mig inte hemmåt förrns efter 12. Det är så skönt att vara på en sån här plats där man bara gillar att vara och där man faktiskt behövs! Att träna småttingarna kan vara det roligaste som finns och att träna själv är så himla skönt. När jag kom hem satte jag igång med mitt rum som verkligen var stökigt. Det är så skönt att kunna sitta i rummet och det faktiskt är helt städat. Dessutom har jag hunnit äta en god och ej för onyttigt middag och hunnit bocka av hela slöjdrapporten som nu är skickad till läraren. Gissa hur bra den här dagen har varit? Nu ska tittar jag på ett avsnitt av bigbrother (det är jag värd) och efter det ska jag nog dammsuga lite och kanske göra klart fysiken. Sen kommer Edla hit och sover här. Mysigt.
Fattar ni hur mycket jag har hunnit med idag eller? (för att vara jag) Och klockan är bara halv 7. Underbart!
Ha en supersöndag. Puss och kram
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©