världsbäst

2012-05-01 / 18:25:55
Hej ni fina!
Det var verkligen ett tag sedan jag uppdaterade, men så får det vara. Vill ni veta vad jag har gjort sedan sist?
Jag har fotat tre olika personer, varit i skolan precis som vanligt, tävlat och tränat, firat valborg med ett par tjejer, varit i Stockholm och gått på Dirty Dancing (typ bäst!!) och solat och bara tagit det lugnt här hemma.
Idag har det varit så grymt varmt ute, så jag har intagit altanen tillsammans med Wilma efter en glass på stan.
Nu håller jag på att redigera en massa bilder (ligger efter lite med det, eftersom jag inte har orkat) och snart ska jag plugga lite matte. Imorgon är det nationella! Synd att jag inte riktigt har koll på allt man måste ha koll på, men det får gå som det går och snart är det över och gymnasiet kommer! Mår skitbra idag. Hoppas ni har haft en superfin långhelg precis som mig! Kramar
Inte tillåtet att kopiera bilder eller text utan tillåtelse!©